torsdag 9 september 2010

19:25

Har du kysst någon idag? Nej! Det har jag faktiskt inte
Har du haft sex idag? Nix
Har du ett förhållande? Jao
När går gränsen vid otrohet? Tror att det beror på hur paret har ställt siina regler. Vissa anser att otrohet är när man flirtar med andra, även om det är kill- eller tjejkompisen. Andra anser att otrohet går när man har sex, men allt innan är okej. Själv anser jag att otrohet är när det dras in på det sensuella/sexuella planet, alltså, flirt med brudar (inte tjejkompisar eftersom jag skojflirtar med mina killkompisar), kyssar, sex, petting, oral, där går gränsen. Sen finns det emotionell otrohet, alltså, när man börjar få känslor för en annan.
Är du romantisk? Nej! Tror jag i alla fall inte
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja, och jag ska fan sluta
Har du någon gång slagit någon? På skoj, ja
Har du lekt med någons känslor? Deeet, kan hända
Länge höll ditt längsta förhållande? 1 år
Hur länge var ditt kortaste? ... En vecka
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Finns ju för- och nackdelar i båda parterna. Att vara singel kan vara härligt på grund av att man slipper tänka på någon annan, kan göra vad man vill med andra. Sen är svartsjuka jobbigt. Men sen, när man är i ett förhållande, är man ju kär (oftast), och det är en otroligt härlig känsla. Och då är det inte olycklig kärlek, utan man har den man vill ha.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nix
Är du en bra pojk/flickvän? Tror egentligen att jag är världens sämsta flickvän. Jag kan bli otroligt jobbig, vilket jag är medveten om. Jag är även otroligt känslig. Jag är svartsjuk, klängig och blir lätt osäker. Förstår egentligen inte hur folk klarar av mig när jag blir sådär, men jag försöker bättra mig, hela tiden. Men nej, jag är nog en dålig flickvän.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Kim
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Kim
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nix
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? HAHA, ingen blekaste aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? ... nej...
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Icke
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar