tisdag 7 september 2010

kommentar jag fick på föregående inlägg

det står "ööööö menar du verkligen de? O.o"
och det är typ... Normal reaktion när jag berättar om vad jag anser är attraktivt :(. Ja, jag menar det, jag anser att kvinnan är otroligt attraktiv och skulle lätt vilja se ut som henne.
sen skriver man "det", inte "de" för det är en sak du menar, inte flera stycken människor :(

Jag får alltid reaktionen att någon rynkar på näsan eller verkligen INTE håller med mig när vi diskuterar attraktiva personer. Jag är inget big fan av C. Ronaldo eller Beckham, jag vill ha Ronaldinho istället. Jag kan ju gott erkänna att Johnny Depp är en riktig pudding, Brad Pitt skulle jag också gärna sätta tänderna i, men Benicio Del Toro (snubben på bilden under), är mitt förstahand's val. Han är otroligt sexig, charmig, snygg, söt... Ja, allt på samma gång.

Jag får väl erkänna att mina prioriteringar är fula i andras ögon
Men som Damsi en gång sade "det måste väl finnas någon för dom också"


HOW CAN YOU SAY NO TO THAT FACE?! ^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar