tisdag 7 september 2010

Kom även att tänka på

Efter att jag vart i Australien (näääääääääästa år, låååååångt kvar, menmen), så kommer jag att starta en "Australien-blogg", där jag skriver ner minnen, lägger ut bilder och saker som bara påminner om själva resan ;d. Sjukt peppad på att starta en nu, men vadfan :(... Jobbigt livet är när man vill någonstans med en gång men det inte går för att man måste vänta sjutusenfemhundra år innan. Vill liksom veta min värdfamilj nu, vill få mina saker jag måste ha med mig nu, vill få min STS ryggsäck samt STS t-shirt, vill åka till flygplatsen, träffa dom som åker ifrån GBG, åka flygplan i jobbiga 14tim och byta i konstiga länder, komma fram, träffa min värdfamilj och sen leva livet i ett land jag alltid velat besöka!

Fatta hur mycket tjöt alla mina vänner kommer få höra, hela tiden, dag ut och dag in. Kommer berätta i detalj hur allt var, hur familjen var, hur folket där var. Kommer visa dom foton hela tiden, haha :( ifrån Barriärrevet och det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar